05 veebruar 2014

II klass: lapsed tegid kõige enne paljunduse, kus tuli tekstist leida puuduv sõna ja seejärel moodustada segamini sõnadest korralik lause. Edasi lugesid nad lk 48, kus oli tähelepaneliku lugeja test, peaks ütlema, et ei olegi olnud sellist klassi, kes liimile ei lähe. Järg oli lk 49 käes, kus oli ahelriim. Kodus: lk 49 lug ja tv 18 teha. Matemaatika ajal mängisid lapsed malet. Looduses oli meie teemaks inimene, mis on meie sees ehk siis luustik. Kasutasime vana õpiku abi. Tv lk oli 10. Kunstis alustasime lumelossi tegemist, kuna õues nii palju lund ei ole, siis paberist.
III klass: lugesime lugu sellest, kuidas Tallinn omale nime sai, lugemik lk 52-53. Tutvustasin ka teisi versioone. Edasi hakkasid lapsed tegema KT 16. Kodus: lug lk 52-53, kt lõpetada. Matemaatikas rääkisime lumehelvestest, mäestikest ja poolustest. Tv lk 20, see kodus lõpetada. Looduses õppisime kevadiseks jalgrattaeksamiks liiklusmärke, harjutasime teste ja jõudsime natuke liiklusmängu mängida. Inglise keeles: vihikust õppida pooled sõnad, esmaspäevaks kõik sõnad. 
Homme on sellised tunnid: matem, eesti, eesti, loodus, peale sööki keh ja keh. Siis saab õpetaja Kadri teha suusavõistlused. Oma suusad kaasa, sest koolil on viletsad. III klassiga teeme ette esmaspäevase looduse, sest ingl keele ajal on võistlus. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar