24 november 2009

Täna lugesime aabitsast lk 104. Seejärel kirjutasid lapsed kahekõnet. Nad joonistasid tegelase kohta märgid ja kirjutasid juurde, mida need räägivad.
Robin:
Jänes: Tere!
Hunt: Tere!
Jänes: Mida sa tahad?
Hunt: Hakkan sind taga ajama.
Jänes: Miks?
Hunt: Tahan sind ära süüa!
Jänes: Ära söö mind ära, ma jooksen ära.
Hunt: Ma ei jõua sind taga ajada.
Jänes: Jooksen ära!

Kelli:
Kass: Tere!
Hobune: Tere-tere!
Kass: Kes sa oled?
Hobune: Mina olen hobune. Aga kes sina oled?
Kass: Mina olen kass.
Hobune: Saame sõpradeks.
Kass: Olgu. Lähme mängima.
Hobune: Kas sa meile võid?
Kass: Võib-olla.
Hobune: Loodame, et võid.
Kass: Lähme.
Grith:
Jänku: Tere!
Kass: Tere!
Jänku: Kuhu sa lähed, kassikene?
Kass: Lähen peremeest otsima. Aga sina?
Jänku: Aga mina lähen toitu otsima.
Kass: Mis su nimi on. Minu nimi on Liisu-Miisu.
Jänku: Minu nimi on Jänku-Pets. Tšau!
Kass:Tšau!
Õpetaja muidugi kohandas laused eesti keelde, aga laste mõte jäi samaks.
Matemaatikas tegime tv lk 76-77. Loodusõpetuses rääkisime kõrvast ja kuulmisest, tv lk 42. Edasi teha ei jõudnud, sest meile tulid külla väikesed kadrid. Nad nägid välja sellised.


II klassiga tuletasime meelde, mis on silp. Alustasime väga lihtsate sõnade silbitamist. Vaatasime õpikust lk 102-103, kuid kodus jäi paljunduse järgi Lumivalgukese algus jutustada. Tegime veel tv 37, pärast lugesime Meie Keelest Lumivalgekese juttu ja täitsime kolm ülesannet. Matemaatikas mängisime bingo-mängu ja tegime tv lk 101-102.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar