19 november 2010


Meie loomad ja lepatriinud

Eile läks kiireks, ei jõudnud õppimist kirjutada. Kirjutan täna mõlemad. Eesti keeles lugesime II klassiga õ lk 100-101, täna 102-103. Tv lk olid 35 ja 36-37. III klass luges lk 91, täna lk 92-93. Tegime iseseisva töö nr 6, tv lk olid 66-67.
Matemaatikas tegime II klassiga tv 100-103, III klass õpik 47-48, tv 43-44.
Inimeseõpetuses rääkisime veel talutöödest.
Mõned mõtted eilsest käigust:
Grith: Mulle meeldis kõik. Kõige-kõige rohkem meeldis aga vaheaeg.
Robin: Meeldis teater, Ronja ja kõik teised ka.
Keidi: Mulle meeldis kõik. See oli vägev, kui nad (Ronja ja Birk) karukoopasse läksid.
Reiko: Ei meeldinud. Et vaheaeg oli pikk. Põnevust oli vähe. Nalja oli vähe.
Uku: Kõik oli vägev. Mulle meeldis harpüia, hallvanakesed ja tuttkääbused ja välk oli vägev.
Caspar: Kõik oli vägev ja kõige rohkem meeldisid tuttkääbused.
Carmen: Mulle meeldis kogu teater. Kõik oli vahva, eriti see, kus alguses välku lõi ja hallivatimehed olid ka lahedad.
Greta: Mulle meeldis kõik.
Ethel: Mulle meeldis kõik, aga alguses, kui need paugud käisid, see oli kõige vägevam.
Kelli: Mulle meeldisid tuttkääbused ja kui see suur pauk käis.
Ülle: Mulle meeldisid Ronja ja Birk, tuttkääbused ja hallvanakesed.
Karmo: Mulle meeldised tuttkääbused ja Ronja.
Nii et tore, kui raha asja ette läks ja oli midagi ka kõrva taha panna.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar