05 märts 2013

Kirjutan täna vaba tunni ajal ära, sest pärast ei ole aega. Täna on minu kord lastega kaasa minna. Eilsed muljed olid erinevad, kuid enamasti positiivsed. Teen seekord teisiti ja panengi laste mõtted kirja. Üks on teatri, teine ujumise kohta.
Märt: Ujumisel meeldis mulle hüppamine vees. Teatris see koht, kus mehe jalg väsis ja ta kukkus maha.
Kaili: See koht, kus Kunksmoor käskis tuvil mehele pähe kakada, ujumisel see, et sai plaadiga ujuda ja vee all istuda.
Anni-Marii: Mulle meeldis kõige rohkem, kui mees lasi kajakal päehe kakada; mulle meeldisid harjutused vees.
Annabel: Teatris meeldis see koht, kus oli linnu kaka; mulle meeldis ujuda.
Kirke: Meeldis vee all istumine. Mulle meeldis Emmeliine, sest tal olid kavalad mõtted.
Raiko: Vees oli lõbus; teatris olid vahvad näitlejad,
Rauno: Teater mulle ei meeldinud; meeldis vette hüppamine.
Marleen: Teatris meeldis mulle see, et sai nalja; ja ujumises meeldis see, et me hüppasime vette.
Sellised arvamused eilsest päevast. Täna lugesime lk 76-77, kodus jäi valida üks kolmest osast. Tegime tv lk 31. Matemaatika tunnis tegime raha, nagu vanal heal ajal-raha paberi alla ja hõõrusime. Kunstis on plaanis teha kaupluse jaoks asju. Edaspidi saame siis osta ja müüa nagu päris rahaga. See vajadus torkas mulle eilse ostmise ajal silma-paljud lapsed ei oska rahaga arveldada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar