13 november 2013

II klass lugemas juttu osalistena.
II klass: kui meil oli kodune lugu loetud, siis edasi lugesime lk 90-91 olevat teksti. Esimesel lehel oli juttu sellest, kuidas saab sõnu pikendada. Teisel lehel lugu onu Ööbikust, kes vannis käis. Üks ütlemata veider onu. Kuna täna oli õpikus sõna korallisaar, siis peatusime sellel pikemalt. Kõigepealt vaatasime pilte raamatust, seejärel  arvutist.  Edasi kuulasime plaadilt, milliseid hääli võib teha vesi. Lapsed arvasid päris hästi ära. Viimane töö oli paljundus, kuhu oli vaja kirjutada sõnu, mis vastavad küsimusele millega? või kellega? Kodus: õ lk 91 lug, paljundus lõpetada. Matemaatikas õppisime, kuidas lahendada kahetehtelisi tekstülesandeid. Kõigepaelt uurisime vanast III klassi õpikust, siis kirjutasime vihikusse mudeli ja edasi harjutasid lapsed paljundusel. Seda teeme homme edasi. Looduses rääkisime esmaabist ja õnnetustest, mida sellistes olukordades teha, kuidas käituda.
III klass: eesti keeles tegid lapsed edasi iseseisvat tööd, siis vaatasime, milliseid liiklusalaseid raamatuid mul on, lugesin ette ühe luuletuse valgusfoorist. Saime seda võrrelda õpikus olevaga. Kodus: õ lk 72 või 73, tv 54. Matemaatikas kordasime tehete järjekorda, uurisime õpiku lehekülge, siis tegid lapsed ühe ülesande vihikusse ja tv 45. Kodus: tv 45 lõpetada. Looduses tegime edasi mõistekaarti.
Õpetaja Kaire palus edasi öelda ka inglise keele õppimise, edaspidi hakkan ka seda märkima. Inglise keeles kodus: vihikust õppida kooliasjade nimed suuliselt, esmaspäevaks kirjalikult. 
Homme on meil teise ja kolmanda tunni ajal plaanis minna raamatukokku. Loodame, et ilm lubab.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar