22 aprill 2014

Komme jagamas

Munasid veeretamas
Info:

• homme väljub buss Võiste poe juurest 19.40. Kohtume Metsakülas Pätsu platsil. Lapsed teavad, millises vahetuses nad jooksevad. Vanemate abi kulub ka ära, kui keegi tuleb autoga, siis saab osa lapsi vahepeal maha panna. Buss paneb täpselt vahetuse koha peal, aga meie teeme distantse kolmeks.
  • neljapäeval väljub buss kell 5.00, hilineda ei tohi. Kaasa tuleb võtta dokument, plastlusikas, juua, võileivad. Hommikusöök on laevas, siis on linnaekskursioon, Fazeri tehas, Heureka ning vaba aeg. Selle sisustab giid, siis sööme kaasatoodud toidu ära. Laeval saame õhtusöögi. Tagasi jõuame öösel, buss viib alla Sadama tänavale ja Võiste poe juurde.
  • reedel on lastel vaba päev.
  • II klass: eesti keeles lugesid lapsed edasi lk 120-121, lugesime ja vastasime seal olevatele naljaküsimustele, viimaseks tööks jäi töövihiku tegemine. Kodus: lug kas III või IV osa, tv 43 lõpetada. Matemaatikas tegime TK 24 ja 25 ning tv 84-85. Kodus:tv 85 lõpetada.
  • III klass: rääkisime hobustest, nende värvustest, siis uurisid lapsed lk 113 ning raamatut "Loomade maailm" ning koostasid selle põhjal skeemi. Kodus: skeem lõpetada, kolm fakti lug. Matemaatikas rääkisime kontrolltöö tulemustest, edasi hakkasime murde õppima. Koos tegime õpiku ülesandeid ja kodus jäi lõpetada tv  60-61. Inglise keeles jäid korrata tänaseks õpitud sõnad ja uued sõnad vihikust.
  • Esmaspäevaks peab II klassil "Nublu" läbi loetud olema.