12 november 2015

II klass: Lapsed mõõtsid lõngajuppi, alustasid meeterjoonlauaga, siis mõõtsid edasi tavalise joonlauaga. Asja mõte selles, et leida suuremad mõõtühikud, siis järjest väiksemad. Siis tegime tv lk 63 ja paljunduse. Eesti keeles uurisime lk 92-93, õpetaja ei lubanud järgmisi lk vaadata. Tahaksin just kuulata laste endi väljamõeldud lugu karudest, mitte seda, mis on õpikus. Lapsed jõudsid lugeda Meie Keelest mardipäevast ja kirjutasid sealt mõistatusi vihikusse.
Kodus: jutustada lk 83-83 olevate piltide järgi.
III klass: täna ütles iga laps teistele ühe korrutamise ja jagamise tehte. Päris peas viieni korrutamine ei ole, tuleb veel tööd teha. Õpikust vaatasime lk 48-51, nulli ja kümnega korrutamist ja jagamist. Tv lk oli 43. Arvan, et kaks viimast ülesannet on rasked, aga meil ei jäänud aega koos vaadata. Ül 4s võiks kirjutada X selle arvu asemel, siis seda korrutada ja lahutada. Ül 5 peaks alustama lahutamisest, siis jagama. Eesti keeles saime lõpuks valmis tondiluuletused, lapsed lugesid need paarilisega ette. Seejärel jõudsime läbi lugeda lk 70, selle loo kohta said lapsed ülesandeks kirjutada näidend. Homme sellega jätkame.
Kodus: mat tv 43 lõpet, korratabelit harjutada; eesti k tv 50.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar