12 veebruar 2014

Täna oli selline harukordne päev, et saime mõlema klassiga rääkida ühisest teemast-nimelt kogumisest. Näitasin ajalehtedest võetud  pilte erinevatest inimestest, kes midagi koguvad. Väga toredad olid ühe mehe sõnad-kogumine väärtustab elu, ei ole aega lollusi teha. 
Veel kirjutasime päevikutesse klassiõhtu aja- 21. veebruaril kell 15.00.18.30. Osadel lastel oli vaja vahepealset aega, seetõttu alustame sellisel kellaajal.
22. veebruaril kell 14.00 on Metsakülas aktus, kus ka meie esineme. Selle eest saama suvel ühe päeva vaheajale juurde. 
II klass: niisiis rääkisime kogumisest, lapsed said ka enda või oma tuttava kogudest rääkida ning homseks jäi ülesanne kaasa võtta üks kogu; rääkida: kui palju on asju, kui kaua on kogutud, kus neid asju hoiad. Siis tuletasime meelde, kuidas tähestiku järjekorras nimesid kirjutada. Kodus: lug lk 58, tv 22. Matemaatikas kordasime. Looduses oli meie teemaks tähtpäevad vanast ajast. Rääkisime küünla-, vastla-, sõbra-, luuvalu-, tuhkapäevast. Tv 12, see jäi kodus lõpetada. 
III klass: Lapsed lugesid ette oma soovid, siis edasi lk 62-63. Rääkisime vanasõnadest, mis õpikus olid muutunud jõhvsõnadeks. Soovitasin lugeda "Heast Lapsest" paetisme, need on päris vaimukad. Kodus: lug kas lk 62 või 63, tv 31-32. Matemaatikas alustasime kirjaliku liitmise ja lahutamise teemaga. Kodus: tv 26. Looduses rääkisime magnetist, õpetaja üllatas kohe lapsi, näidates neile magneti huvitavat omadust. Lugesime õpikust, kirjutasime vihikusse ja lõpuks tegime laevade ujutamise mängu. Inglise keeles: vihikust õppida kehaosade nimed.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar